DPD Pakket kwijt / Beschadigd product

Wij verzenden onze pakketten met DPD.
DPD is een zeer betrouwbare partij die accuraat werkt en het hele verzendproces heeft geautomatiseerd en dankzij moderne techniieken zowel de pakketten als de koeriers altijd in beeld heeft.

In uitzonderlijke gevallen kan er, zoals bij iedere pakketdienst, iets misgaan.

Als u dit leest, dan is dat waarschijnlijk bij u aan de hand. Hieronder kunt u informatie vinden over de procedures als er iets mis is gegaan rondom de bezorging van een DPD pakket van ons aan u.

Het product is beschadigd aangekomen

Heeft u een beschadigd artikel en ziet u dat dit waarschijnlijk is veroorzaakt door de verpakking?
U dient ons dan per ommegaande maar uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst te informeren hierover.

Doe het volgende. Maak foto's van het volgende.
- Een foto van de hele buitenkant van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is.
- Een foto van het geopende pakket die van bovenaf genomen is, waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
- Een foto van alle typen binnenverpakkingen die gebruikt zijn in het pakket.
- Een foto waar het hele artikel op staat.
- Een detail foto / close up van de specifieke schade aan het artikel.

Contacteer onze klantenservice via klantenservice@hoezo-kado.nl. Vermeld daarbij het volgende.
- Als onderwerp - Beschadigd artikel van order (hier uw ordernummer)
- Sluit de afbeeldingen in en zorg dat deze niet groter zijn dan 1 mb per foto.

Wij nemen uw melding in behandeling en informeren u binnen enkele werkdagen over de afhandeling.

Volgens de tracking is het pakket bezorgd maar u heeft geen briefje in de bus en weet ook niet waar het pakket bezorgd is.

Uiteraard mag dit niet gebeuren. Onze ervaring is dat dit dan door de chauffeur bij 1 van uw buren is afgegeven. Ons eerste verzoek is dan ook bij uw directe / logische buren even navraag te doen of men het pakket voor u heeft aangenomen. In de regel komt het pakket zo weer terecht.

Wel horen we dan graag nog hiervan zodat we een klacht hierover kunnen neerleggen bij DPD waardoor de chauffeur attent zal worden gemaakt op de noodzaak van het nalevern van de regels.

Ligt het pakket niet bij uw directe buren? Dan zullen we een onderzoek opstarten.* Contacteer ons via het contactformulier. Geef daarbij het volgende aan. - U geeft aan dat uw pakket niet bij u is geleverd en niet weet waat dit is. - Vermeld uw ordernummer en de trackingcode die u heeft gekregen van DPD waarmee u het pakket kunt volgen - Vermeld (indien reeds gedaan) aan welke buur huisnummers u reeds navraag heeft gedaan - Download het formulier waarin u verklaar het pakket niet te hebben. Deze print u uit, ondertekend u en sluit u in bij het bericht dat u ons stuurt. De verklaring kunt u downloaden door te klikken op het PDF icoon hieronder.


Na aanleveren hiervan starten we een onderzoek. Wij streven ernaar je klacht zo snel mogelijk af te handelen, maar in ieder geval binnen maximaal 12 werkdagen. * Let op, indien u DPD een 'neerzettoestemming' heeft gegeven en het pakket raakt zoek, dan is dit uw eigen risico. DPD is dan niet verplicht een handtekening en adres te noteren en het risico gaat bij een neerzettoestemming dan ook over op u.

Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.